wtorek, 10 września 2013

Plener w Gdańsku

Właśnie wróciłam z wyjazdu do Gdańska, gdzie wraz z innymi artystami malowałam murale na osiedlu "Zaspa". Moja praca to ludzie- lokatorzy bloku, jadący w wagonikach, próbujący złapać się za ręce- nawiązać ze sobą kontakt, współpracę by razem walczyć o swoje prawa i pomagać sobie na wzajem. Praca bardzo się mieszkańcom spodobała.
W Gdańsku spędziliśmy 10 dni, malowaliśmy przez 7 od rana do nocy. Wyjazd został zorganizowany przez Akademię Sztuk Pięknych we Wrocławiu (przez prof. Adama Chmielowca), Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku i Gdańską Szkołę Murali.
O to zdjęcia z realizacji:

ustalanie kolejności projektów

ja dostałam drugą klatkę z oznaczeniem "B"

wykonuję wstępny szkic


dwa dni zajęło mi zakładanie tła







gotowa realizacja

gotowa ściana boczna

gotowa ściana frontowa

na wernisażu opowiadaliśmy mieszkańcom o co chodzi w tym projekcie

a po pracy mieliśmy wolny dzień by iść na plaże...

porobić bańki mydlane...


i pozwiedzać miasto

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz