środa, 17 grudnia 2014

Wernisaż wystawy "Portrety Radykalne"

13 grudnia odbyło się uroczyste otwarcie wystawy "Portrety Radykalne" w Tonacji Serca na ul. Ptasiej 32 we Wrocławiu podczas Nocy Nadodrza. Była to dla mnie świetna sposobność by skonfrontować moje malarstwo z odbiorcami i pierwsza prezentacja mojej pracy po studiach. Przyszło bardzo dużo ludzi: znajomych, sąsiadów, uczestników Nocy Nadodrza, okolicznych mieszkańców. Jestem bardzo zadowolona, że prace nie tylko się podobały, ale wszyscy uznali temat za bardzo ważny i intrygujący. Namalowane osoby stały się przyczynkiem do rozważań na temat naszej płciowości, tożsamości i tolerancji. Spotkanie to dało mi dużo pozytywnej energii i nowych sił do dalszej pracy! 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć:





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz